本來我想去海灘傾ga,
一來靜d,
二來望住個海心情都會平靜d,
不過最後因為佢地話想食野,
so去咗大快活傾。
um............
suet話我將個問題諗得嚴重咗wor,
maybe la,
對呢個point唔想爭辯;
而對於大家係咪成日就晒我,
我做咗一個小型的民意調查,
result係冇ga,
but從suet的語氣,
我知佢still認為個個人都係就晒我,
although我覺得對我unfair &有a bit unhappy,
but只係小事,
so由它去吧;
仲有就係suet still覺得有d野佢只係可以同嗰個人去做,
唔可以有其他人介入,
呢一點我唔太明亦唔太同意,
點解要分得咁清楚,
而唔可以一同開開心心的去玩。
Anyway,
at least我知道琳琳都覺得大家係太少見,
and只得我做主動搵佢地係一個問題,
so有個共識,
&肯作出改善,
以後大家會見多d,
佢亦會主動搵下我。
hehe~
好開心ar^^
|