今日公開發售古巨基演唱會飛,
唉~~~
買唔到ar,
它10:00am開始賣飛,
琳琳&suet10:25am去到大會堂已排勁長龍,
佢地又只得20 mins.小息,
根本冇可能買到,
so我中文堂down o左堂半,
lunch time時,
與christy&韻儀去大會堂,
but只剩番d單人位,
so冇買到。
>_<
買唔到飛ar!!!!!!
唔多開心,
希望他會加開la!
好想好想睇ar!!
今日中文的後半堂,
要discussion,
我猜輸o左,
so要出去講野,
有個boy話唔認同我講o既野,
勁o係度疾住我,
as我心情唔好,
so同佢嗌交咁鬥講,
最後要miss stop我地。
有人話我好似變o左第二個人咁wor,
其實我只係心情唔好,
因而有點失常,
既然又有人撩交嗌咁,
咁我咪藉機發涉o下law!
咁樣發完癲,
我心情先好番d!
好想好想睇古巨基演唱會ar,
一定一定要加開ar!!!!
|