今日心情又好 D la (^^)
上課時亦專心左 , 不過有時就 Dreaming (@.@)' ▂▃▄○
今日 D 感覺有 D 奇怪 (~_~)
上中文課時要作故事 , 好興奮 !!! (!○!)
個故事仲作到天花龍鳳 !
作故事真係好好玩 , 仲可以訓練一下自己 ,一舉兩得 , 好開心呀 !!!