今日都冇咩野 la
不過上普通話課 , 到我考口試 (以錄音進行)
雖然讀得完 , 但係就 Save 錯格式 , 搞到要放學去找個老師...... (>3<)
不過都算 la , 況且我都要留校補習 (.○.)
但係就冇人幫我拎袋......可憐 (T.T)
但係最慘就係下大雨......嗚 (T~T)
搞到我成身濕曬...... 慘絕人亡...... (×_×)