今日係星期六 , 如果係平時的話 , 可能就好 FREE , 但係 ......
星期二就考試 la , 仲有好多科未溫 , 點算 ...... (-_-)
最頭個科考中史 , 所以我溫佢先 , 但係溫到西漢就 ........ (>3<)
嗚 ...... D 歷史好亂呀 ...... 點搞呀 ? 溫極都溫唔到 ...... (@.@)"
今朝落完大雨之後 , 晚上有好多「大水蟻」同蚊 , 好...... 但係濕到 D 「大水蟻」反曬肚 ...... (>0<)
希望可以快 D 溫完中歷 la , 快 D 明就好 la !!! (○~○)
|