呢幾日都諗好多野.....FEEL到周圍緊張的氣氛
重覺身邊的事做極都做唔完
呢幾日都有去打波輕鬆下自己.....落到場俾人叫高佬.....感覺唔錯
呢排訓教時間調到了12點前訓...重算習慣了...明顯地係好事...第二日精神好好
有時溫溫下書常常走左去發呆.....之後就會諗起她....回過神繼續溫
星期五同班FD約左放學後打波..<----期待