今日....已經係4月21號啦....仲有2日就要走啦....
今朝早同阿媽同班師奶們去左大快活食早餐~
之後就媽媽同陳麗x去左百佳買野A_A
陳麗X仲送左幾廿包紙菜比我唷~THX哂呢~HAHA
之後點幾鐘去左比野VIVI~再之後就去左深水埔買PC GAME A_A
正呢~之後就沖左番去馬鞍山同爸爸同媽媽去左新海港飲茶^0^
飲完之後4點幾就同德姐係學校門口等美美放學去飲野啦~
竟然見到阿麻呢A_Along time no see 啦阿麻~i miss u
飲完野之後就成家出左去食上海野啦~
幫間上海鋪賣上廣告先~
新港城有間上海鋪~(係新創發隔黎)~謝國基診所對面~
d野幾好味嫁~最緊要係平ma~果度d幼麵好好味嫁~大家得閒無事就好試試啦~!!!
註:我冇收過果間上海鋪一分一毫呢~kaka
不過真係幾好味so 叫大家去試試~ 都幾難搵位嫁=-=今日去差d冇位.....how come....
好啦....仲有二日又要走啦....真係好唔捨得大家啦~(香港既美食>3<i miss u very much again....)唉....真係....算啦.....我都冇計~ Anyway啦
都係『做好今日,活在當下』吧啦~~~~~
|