很多時候用眼睛和用心去看同一件事情,會有不一樣的結果

icoy
暱稱: vEI
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2006-07-18
英格蘭!!!Is The Best
最後的﹏倒數
玩到就黎嘔白泡.....
終於都half term啦!!!...
文章分類
全部 (21)
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 21 日  星期五   晴天


做好今日,活在當下 驚訝 分類: 未分類

今日....已經係4月21號啦....仲有2日就要走啦....
今朝早同阿媽同班師奶們去左大快活食早餐~
之後就媽媽同陳麗x去左百佳買野A_A
陳麗X仲送左幾廿包紙菜比我唷~THX哂呢~HAHA
之後點幾鐘去左比野VIVI~再之後就去左深水埔買PC GAME A_A
正呢~之後就沖左番去馬鞍山同爸爸同媽媽去左新海港飲茶^0^
飲完之後4點幾就同德姐係學校門口等美美放學去飲野啦~
竟然見到阿麻呢A_Along time no see 啦阿麻~i miss u
飲完野之後就成家出左去食上海野啦~
幫間上海鋪賣上廣告先~

         新港城有間上海鋪~(係新創發隔黎)~謝國基診所對面~
d野幾好味嫁~最緊要係平ma~果度d幼麵好好味嫁~大家得閒無事就好試試啦~!!!

註:我冇收過果間上海鋪一分一毫呢~kaka
不過真係幾好味so 叫大家去試試~ 都幾難搵位嫁=-=今日去差d冇位.....how come....

好啦....仲有二日又要走啦....真係好唔捨得大家啦~(香港既美食>3<i miss u very much again....)唉....真係....算啦.....我都冇計~ Anyway啦
都係『做好今日,活在當下』吧啦~~~~~

 






訪客留言 (返回 icoy 的日誌)


FaFaChung 於 2006-04-26 11:33 PM 發表:

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FaFaChung 於 2006-04-26 11:32 PM 發表:
我係鍾意up......hjoitpq'dtklg;jghpai;plhm哈哈哈哈fgkhafs;amf,gnamh.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



icoy 於 2006-04-26 02:23 PM 發表:
我知你係邊個啦∼∼∼唔好up英文plx~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Claudia13 於 2006-04-22 11:29 AM 發表:
喂!男仔,早晨!我知道U are going to go to UK tomorrow soon.Actually i m jealous and proud of U
as U can go to UK with courage but in fact,i m better than U since i would not miss HK if i were U. U must go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]