要返去啦...依個假期又完左啦...
唔知點解...我有一種預感...今次返左去之後會有一個遺憾!
係一個一生人都解唔開既遺憾~
有時我都好信自己既直覺...
所以...maybe 我會依個遺憾而再一次心碎....希望我既預感係錯嫁啦>_<
點都好啦~各位summer 再見啦~妹~記得keep好d相丫~
媽~要保重丫~爸~你都要保重~做野唔好禁操勞>_<
仲有麻麻都姑姑...I miss all of u....
我的確係有d唔開心...but anyway啦~好快我就會再返來嫁啦~~
你地記得要等我啦!!!
妹記得睇王子變青蛙丫
單均昊~王子變青蛙~葉天瑜
|