| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| /3\ |
分類: `♪ l0ve |
- 受夠了<3'你們可否就此結束'!?
- 別再這樣子好嗎'-難道要這樣一直下去嗎'?!
倒數-4-Day'z-B-Day'=D
今朝搭巴士見到Kwan'-Lily'xp-反學'見到河童'我又超大聲達佢全朵'
Diu'-上堂又悶到死死下咁l0r-'妖'\口/-' 日日都係到等放學'=_=凸'
中午同UN2'siu un'蕉'kwok哥'去食飯'*v*-食完同un2反學'=D'
放學'-6點走個時文生幫我'Ha'2'L0ii'蕃薯'黃0utd00r'周wing'影相'keke'
講到lee到'e+8:38' -好愁'想自殺't3t
|
| 出爐時間*v* :2007-12-12 08:42 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| -3-'痛了再痛也應該 |
分類: `♪ l0ve |
今朝反學見到Lily-Kwan'*3*-反學途中見到y0y0'xddd'!!!
上堂-v-Diu-救撚命呀'-我e+個坐好似要面壁咁/3\'
同圍d人全部都係超靜'=v='除左訓教'都冇野做嫁啦'!!!
上GE堂個時'-係到聽歌'成部電話擺係張枱到方包都睇唔到'
係勁野w0r'放學同s0k'去Mara食飯'=)之後去行左陣'
我就反學了<33'見到河童呀'*3*'=v=2點8走鬼左'=3='
冇用'*-河童'你係勁w0r'我佩服你l0r'=vvvvvvvvvv='
自完修'去買野食'*v*'又反學吹水'=]'見到un2做掃地呀嬸'
真慘'xdddd'!!!講笑講笑'唔好嬲我'=v='吹完水'去左Mc廣場'
去完就Bk -Hm了'-v-多乖的我呀'=) |
| 出爐時間*v* :2007-12-11 08:37 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 171 | »
|