| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 23 日 星期三  |
| 2009-12-23 |
分類: 未分類 |
永遠都唔會放棄v.b.
家姐.
即使你迫我放棄.
但都唔會改變我對排球的熱成.
更何況有一班對我咁好ge師姐們.
仲有阿欣.
我應成左你會一直守護諾言到永遠.
我唔會反口啲.
亦都唔會姑付對我有其望啲人.
所以你一定唔會改變我對排球的熱成.
-'CoMM2nt."
|
|
|
其實都唔洗咁着緊喇'凡事都要你自己開心為大前提' 係真係想玩GE咪盡力玩到低囉'加油'牙哥撐你' Comm2nt'
|
|
|
支持你呀!(一個唔知意情既局外8掛佬:P) 堅持絕對係一件好事~ 堅持自己想做既事一啲都冇錯! hehe...希望你唔會覺得我無聊啦XDDD
p.s:都有幾廿年冇LOR~越大越靚女和~XD
|
|
|
kwp11 於 2009-12-23 11:53 PM 發表:
+油丫-.-" c0mMent`"
|
|
|
Ha? 但系係呃左我, (你唯背左對我ge諾言) 右話嬲左佢, 死大話精, 2後都5採你aR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|