| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
`♥今天是2010; 08; 07`; 星期六
|
|
|
2010-08-07 |
在放榜前,
已打算升到就升,升吾到就讀IVE或(. . .)
但系之後愈諗就愈覺得(. . .)系最好,
在返工那段日子,已明白到英文的重要,
而在這裡,自己既英文一定會全死不生,
在放榜前一晚終於開口同爸講無論升吾升到刀(. ..)
所以升到同升吾到刀影響吾到我既決定. .
令放榜那天只有點兒緊張-_-"
那天和嘉璇去大快活到食早餐,
我地二個應該系最吾緊張既會考生-_-"
因為我們二個一早已有打算了. .
放榜了,
總分數比預期(10分)好,
但當然也未到自己希望的分數(14分),
但一科科地看,成績却是超出自己所想像了. ..
改卷官應該比高左grade我. .
所以我打死刀吾會去check卷嫁拉,哈
大家應該也搵到自己的落腳地了吧?
就我仍是一隻無腳既雀仔.. .
因為英文得LV1,所以未能立即取錄. ..
下星期四要考個英文試. .(真的是10萬個不願)
如果再不及格. .
一) 升吾到我想入果間; /
二)要讀一段日子的英文課程
(我忘了是哪個結果。)
當然希望入到果間. .因為好似得果間有得修ad.
但系我刀未開始溫-_-"
一斤,你要再加油拉. .
|
|
|
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 829 | »
|