cursorshelp
  電話: 410799598♥(已轉)
0433816238
*V* baby, whatsapp me la<3
if520
暱稱: `1斤=)
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
久違
2017-07-20
澳洲國慶
2011-01-25
2011-01-22
 
`♥今天是2010; 08; 07`; 星期六
                
 
2010-08-07

在放榜前,
已打算升到就升,升吾到就讀IVE或(. . .)
但系之後愈諗就愈覺得(. . .)系最好,
在返工那段日子,已明白到英文的重要,
而在這裡,自己既英文一定會全死不生,
在放榜前一晚終於開口同爸講無論升吾升到刀(. ..)
所以升到同升吾到刀影響吾到我既決定. .
令放榜那天只有點兒緊張-_-"
那天和嘉璇去大快活到食早餐,
我地二個應該系最吾緊張既會考生-_-"
因為我們二個一早已有打算了. .

放榜了,
總分數比預期(10分)好,
但當然也未到自己希望的分數(14分),
但一科科地看,成績却是超出自己所想像了. ..
改卷官應該比高左grade我. .
所以我打死刀吾會去check卷嫁拉,哈

大家應該也搵到自己的落腳地了吧?
就我仍是一隻無腳既雀仔.. .
因為英文得LV1,所以未能立即取錄. ..
下星期四要考個英文試. .(真的是10萬個不願)
如果再不及格. .
一) 升吾到我想入果間; /
二)要讀一段日子的英文課程
(我忘了是哪個結果。)
當然希望入到果間. .因為好似得果間有得修ad.
但系我刀未開始溫-_-"
一斤,你要再加油拉. .

時間;;2010-08-07 09:06 AM
留cm` [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]