http://www.youtube.com/watch?v=6L6DBun0YZs&playnext_from=QL 看到網友們的留言,令在下很感慨. . . 自那夢後, 除對旭的喜成了愛 對庚的漠不關心成了掛心. . 庚兄的離開. . 是他自己的選擇. . . 雖然不捨 ..但也支持~
自包sd了那片比我後 我發現彈琴中的旭是最最最迷人的t^t 佢把聲,佢既歌. . .好正t^t 娘啊~我盧淑君的心已被你取了啊~
cha仔問我去吾去三巡. . 我刀想出去啊t^t 但系邊到去得t^t 好想好想好想好想同旭仔見面. . 好想識佢t^t 雖然衰仔d刀想講句;旭仔,我好想你會在hk迷路,之後遇到我,同我做朋友t^t >>> http://www.youtube.com/watch?v=fp9JVWOiCJU&playnext_from=QL 我的媽啊~ 大家睇後d,旭仔的腰就尼斷,哈 旭仔仲要改埋台詞>v< 睇圭賢幾乖;我原諒你 >>> http://www.youtube.com/watch?v=a9w1MY3gJXo&feature=related 旭仔太可愛 http://www.youtube.com/watch?v=O5wiox4AC_E&feature=related 主要是圭賢,d舞步好可愛啊<3 http://www.youtube.com/watch?v=5g5IdU_RpSQ&playnext_from=QL 我們的愛~ 我刀想我們之間有愛-_-“ http://www.youtube.com/watch?v=c98q_DLhp_0&feature=related 旭仔t^t我很愛您~ http://www.youtube.com/watch?v=1w7A9xMxCq0&feature=related 厲旭兄,你好勁勁勁勁啊!!! 我刀好想將你佔有t^t 0:41 http://www.youtube.com/watch?v=tiJZvCTi6rA&feature=related 1:30,佢同東海刀好駁打<3 >>> 我真系頂佢地班死人反對派啊! e+ sj紅,系佢地經過多年既努力而得來的 人地紅又話要踢人地走! 甘幾年前佢地吾紅,又有邊個話搬佢地過尼啊!? 嘈亂巴閉! 你地甘勁就炸左百度佢!