睇我收獲幾大>vv< 隻夾好攪野-v-`但好易爛` 茶葉占卜`(自己亂估-vv-) 團團圓圓` 見吾見到個笑哈哈? 我諗起某人` 塊布污穢到`~ 大陸飲既水-.,- 睇我啊妹幾乖-v- 估下白紙寫咩`~ 內有惡雞, 勿進 我細佬d眼淚-_-" 我同妹既傑作=v= 新年花-.,-? 系咪好攪笑尼-v-` 想摟, 但就得佢1部爛左 以上是尼排既相-v-`
今日派左卷拉` 哎`~ 刀系之前既事拉` 印象中Maths系係TC以來第1次肥 但系ENGlistening居然pass到w0r` 好耐無pass過了-.,-" 估到自己pass既就真系pass -U-v 放學果時好好笑` 係到話陳成偏心` 謝呂班長既配合0v0
大清早` 就聽到電話係到響` 望到"橙橙"` 心諗; 佢又點會打比我-__-"? 喂`~ 無人應我-.,- 2為佢吾小心按錯, s0打左比我` 再望望, 原來吾系"橙橙"系"鬧鐘"` 原來系鬧鐘響, 哈哈哈` 系咪好爛`