| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
`♥今天是2008; 06; 05`; 星期四
|
|
|
吼吼吼` |
你叫咩名-?0negun`
你系男定女-?女的尼`
性取向-?99%男,01%女
幾歲-?不能說的咪咪尼`
住邊-?天水圍尼`
讀咩學校-?Tcss`
屋企有幾多人-?6個尼`
同邊個關系最好-?細佬?
-----*朋友``start-!!*-----
12.多吾多朋友-?0k拉`~
寫5個朋友既名- a.Fe仔 b.蝦球 c.璇仔` d.雪² e.冬² f.湯琳
a.好吾人-?當然好人na`-v-
如果b.同e.大佬,點會也!-_-
如果你同f嘈會點-?冷戰l0r`
如果d.同你講鍾意a.會點-?佢今日先講完鍾意a-_-
-----*學校``start-!!*-----
小學定中學-?中學拉`
咩班-?3E`
班號幾多-?14號-_-
班主任系邊個-?鄭禮嘟Sir`
好吾好人-?成日好似好強勁甘-_-
{班號}10號既同學男定女-?女的`
23號同17號系咪朋友-?邊個尼嫁-_-?
如果25號同39號拍拖會點-?我地班好似得38號-_-
6號多吾多野講-?0k拉`
14號曳吾曳-?在下好乖的尼-v-`
最鍾意邊個no.-?13號,實生實生`哈哈`
-----*屋企``start-!!*-----
你屋企幾大-?住得落6個人甘大-_-
溫暖嗎-?我覺得吾溫暖l0r`~
有無兄弟姊妹-?有也`
屋企人高吾高-?高-_-
屋企入面邊個最惡-?也爸同我-v-`
屋企入面邊個最曳-?個個刀曳`
你愛你的家人嗎-?1時時na`
-----*2選1``start-!!*-----
電視vS電腦-電腦`
台劇vS韓劇-台劇`
飛輪海vS棒棒堂-棒棒堂`
Freeze vS HotCha-HotCha`
Notebook vS Desktop-Desktop`
九方vS速成-速成`
Eason vS Leo-吾知-_-
Stephy vS Kary- Kary`
HOCC vS Sammi-吾知-_-`
Nokia vS SE-SE`
跳舞vS唱歌-唱歌`
小說vS漫畫-小說`
TB vS TBG-TB`
PSP vSNDSL-PSP`
愛情vS友誼-友誼`
家人vS金錢-家人`
-----*無聊``start-!!*-----
而家幾點-?22;28`
用緊XP定vista-?xp`
用緊咩瀏覽器-?吾知-_-`
msn同邊個傾緊-?胡小朋友`
對上1次同邊個傾電話-?雪雪`
聽緊咩歌-?躺1躺-_-`
食左飯未-?食左na`
am定pm-?pm`
有咩感想-?好玩-v-
吼吼吼`好玩的遊戲完成了-v-
 |
|
|
« | 617 | 618 | 619 | 620 | 621 | 622 | 623 | 624 | 625 | 626 | ... | 829 | »
|