粉紅色的甩仔到左手na`^__^
2隻甩仔手拖手 但手好短 `-___-
♥P,E`
嘩` 好叻也` 入左1球也` yayaya`
奶奶請食飯` 哈哈` ♥♥刀入左-口-"勁`
吾記得左打`
因為在下打籃球果時刀帶住2隻甩仔
比miss見到左-___- 佢要甩仔坐監/___\
坐完監之後, 我同J0ey要為佢地擺酒,夸火盆,碌由葉洗身-__-
大寶kai左` 佢扮龍猫-___-,, 傻傻的大寶仔`
♥小息`
同飛飛係到作詞`
畫意的;; 你聽過梵高吧? 值幾多百,,,
我轉左;; 你聽過梁x飛吧?值幾多百` 他只值1百`,,
行遲1步刀比佢打爆` 哈哈哈`
♥Math`
睇電影` 果個女仔好慘/___\
飛飛的畫好可♥^___^ 我畫緊屎真集^__^
♥普話+地理`
因小息的問題,, 有點點不快`,, 不打緊na`! 希望在明天嘛`
問飛飛1d野` 飛飛既答案好好笑` 哈哈=]
♥lunch`
同蕉仔練歌` 媽也,, 在下仲未識唱 -__-
等間上到去台得個死字-__-
同雪雪,,冬仔,,湯琳,,唱唱唱
琳狂話好難聽-__- 難聽到走左-___-
♥音樂`
魚皮怪` 下次我會用多d時間落去嫁na`^___^
甩女同甩仔` 甩仔可♥d,,是嗎?

告訴自己, 不可再哭`!!