琴日牙sir面色沉重甘派中屎卷`
吓得我哇` 以為吾合格,,
尼幾日既test刀系好負碌甘pass到`
但化學1定無甘好釆`難到嘟甘T_T
BI0::忘了
物理:想溫,,
但樣樣野刀吾記得晒-0-"
攪到吾想再溫`
中屎:睇左1陣,,
諗住早d訓,,早d起身溫
點知起吾到,,之後再無溫/睇過`
西屎:本身諗住同大弟{豆},,點知因為太多野記
吾溫左1半就無溫了,,去左訓-v-
lunch果時,,天天問我
化學:返到3e諗住同fefe溫`
點知我1坐到果去,,攪到fe,荼,彤刀溫吾到-0-"
姐系到最後咩刀無溫過`
11,12,1璇,1雪,1吻,1琳,1肥,1蚊,1賢,大弟,豬屎忽,包包,屎屎,細妍仔`{吾知你幾時Exam尼`}
加油加油fighting`!!