W3lc0m3 t0 mY q00za
 
c0mm3nT t0 m3
我的鋼琴 彈奏的都是你
iiop123
暱稱: Y.LaM
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« April 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
2011-05-14
2011-03-23
2011-03-22
2011-03-21
2011-03-15
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 1 月 3 日  星期一   寒冷


2011-01-03 愉快 分類: 未分類

今日冇番學...因為要去照腰骨..

同平時一樣訓到1點幾~

之後就同屋企人一齊去沙田到照..仲味知結果呀..

照完就番大埔食菜潤記~

食完就自己番屋企了~

係屋企冇野做就出左去跑步~

跑完番黎沖涼之睇電視0.0

睇完就彈陣琴..

聽日番學.\/.留堂吧~

發表時間:2011-01-03 07:51 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 iiop123 的日誌)


sui_yee 於 2011-01-04 06:39 PM 發表:
c0mm3nt;]
要回丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gaga1029 於 2011-01-04 04:53 PM 發表:
你條大陣仲未好番嫁咩?_?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

腰就味好番呀-,-
Posted at 2011-01-04 08:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lpkyuk 於 2011-01-03 10:08 PM 發表:
CM;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mikilovebaby 於 2011-01-03 09:57 PM 發表:
CM;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Chrissty_b 於 2011-01-03 09:04 PM 發表:
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



annie1oveBB 於 2011-01-03 07:56 PM 發表:
咁凍仲跑步,
你真系唔驚凍嫁.
COMMENT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]