莉的日誌
HI 歡迎黎到莉的日誌
iithi
暱稱: 莉
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
兒童節快樂
購買麥當勞秘技
咁就三年啦
情人節快樂
初一@2011
文章分類
全部 (314)
未分類 (313)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
G.E.M. 鄧紫棋
joby Wong
RENEE
shirley
Sylvia blog
天祈
馬欣彤
詠文
萬寧妹妹blog
碧琪
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 314
留言總數: 15
今日人氣: 113
累積人氣: 4868
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 23 日  星期二   雨天


好開心呀!可以提早放暑假,yeah! 愉快 分類: 未分類

今日我真係好開心呀,六點幾開電視,政府已經公報左幼稚園、小學及特殊學校提早放暑假啦,真係好開心,其實香港已經係今日確診六十個患者左右。我一知e個訊息時,我真係成個人yeah左出黎,早知吾用咁多時間溫書啦!e家又吾洗考試、上堂,但係我亦都好慘,下年要係監獄住,真係好慘。我都未試過有一年放暑假可以早到六月H,今年真係第一次。不過,又有第二d野諗緊,就係諗緊幾時返去執野好呢?真係都好多野執呀!自己一個人一定吾店,一定要溫個人幫我執,吾只我房,我班房呢!課室d野真係唔知點執呀,我放野係課室仲多過放野係房,有咁多,點執呀?我最想係星期二到星期四溫一日返去執,點好呢?不過,雖然提早放暑假真係好開心,但係最吾開心係冇得去夏令營,希望吾好取消啦!其實我地溫幾日返去冇咩大不了姐!我自己本身上個兩年都冇入camp,好想今年入返去麻。我覺得個 camp 咁小人都唔會因為 h1n1 而感染。






訪客留言 (返回 iithi 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]