今日我真係好開心呀,六點幾開電視,政府已經公報左幼稚園、小學及特殊學校提早放暑假啦,真係好開心,其實香港已經係今日確診六十個患者左右。我一知e個訊息時,我真係成個人yeah左出黎,早知吾用咁多時間溫書啦!e家又吾洗考試、上堂,但係我亦都好慘,下年要係監獄住,真係好慘。我都未試過有一年放暑假可以早到六月H,今年真係第一次。不過,又有第二d野諗緊,就係諗緊幾時返去執野好呢?真係都好多野執呀!自己一個人一定吾店,一定要溫個人幫我執,吾只我房,我班房呢!課室d野真係唔知點執呀,我放野係課室仲多過放野係房,有咁多,點執呀?我最想係星期二到星期四溫一日返去執,點好呢?不過,雖然提早放暑假真係好開心,但係最吾開心係冇得去夏令營,希望吾好取消啦!其實我地溫幾日返去冇咩大不了姐!我自己本身上個兩年都冇入camp,好想今年入返去麻。我覺得個 camp 咁小人都唔會因為 h1n1 而感染。
|