今朝早我冇咩節目,下午就有了,就係返學校取物品返屋企。下午二點,我就叫左好朋友wandy同我返,返到去,見到好多人呀!我一於小理,返房做野,做到三點幾,我同wandy講:不如去班房la!點知,班房吾開,我地只好返房,咁岩,佢又要找班主任wor,得我一個,可以做咩呢?比我想到不如去同姑娘談天丫,但係d姑娘就好忙,我見咁忙,就一起做la!五點,亞伍姑娘就叫我睇睇wandy走得未,五點三,我地走左la!我地仲見到何老師tim!不過,我有d吾開心,就係佢冇返工丫。