今日,早會之後係miss yeung既視藝堂,原來班同學上堂已經開始做期終考既視藝x,佢地有兩堂準備,我就得一堂,上完兩堂視藝堂之後,我去左社工度,5!原來社工都有野揾我,咁就要我第二個小息之前個堂見社工,第一個小息完左,就到中史堂,冇咩,之後,我就去見社工,見完,又冷靜吾到自己,又走左去揾好兄弟之一---衛sir,咁又知自己琴日應成既野做吾到,此時此刻,好兄弟之一---衛sir又要上堂,我睇佢面色就話我知上完堂就丙我,佢上完堂,之後就開始丙,佢話我要應成佢四件事:
1. 未經佢同意,我吾可以同其他人食飯。
2. 未經佢同意,我吾可以出去食。
3. 未經佢同意,我吾可以就算返半日都好,都吾可以係街買野食,一定要返心光食。
4. 返到心光要打比佢。
最後件事自己加上去的
咁之後就走la!
|