| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 7 日 星期一  |
today係我生日  |
分類: 未分類 |
今日既陸運會好鬼悶呀,學校又咩都唔俾人做wo,都唔知想點,本來今日係我生日,應該係開
心,點知我俾人收學生證,搞到我超唔happy lo,
...
...
...
...
...
...不過我今日
收到annie同溥晴同家po送俾我個生日禮物,真係好多謝佢地.放左學之後,撞到曾子,佢同
我講生日快樂,but我本來係真係真心地同佢講聲多謝,but我因俾個阿sir收左學生證,so我
當時好down,因此對曾子既態度好似好假咁,我唔想嫁,真係sorry la

|
2005 年 11 月 6 日 星期日  |
我家姐既男朋友請我食飯  |
分類: 未分類 |
今晚,我家姐既男朋友請我食飯,幫我慶祝生日,我地由8點幾開始食到9點幾,之後
本來想去睇戲,but冇野好睇,於是我家姐佢地又拉我去行街,之後先返屋企. |
2005 年 11 月 5 日 星期六  |
today提早慶祝我生日  |
分類: 未分類 |
今日我同yoyo約左去行街,我地先去西九龍食lunch,我叫個碟野,都唔好食ge,它雖然
香,but好多油呀,一見到就唔想食.之後去左精品店,本來想買禮物阿蕾,但又唔知買咩wo
,於是我打電話俾annie,諗住叫佢提供d意見俾我,可惜我打左好多次都冇人聽,之後我又打
電話俾阿蕾,點知又係冇人聽,咁之後我同yoyo去左旺中,我地一直行,我就一直係度苦惱,我
應該買咩禮物俾阿蕾,過左一陣,我見到有樣野都幾唔錯,於是我就買左.跟住我地去左花園
街.之後就返左屋企.
返左屋企冇耐,我地一家人就出街食飯幫我慶祝生日,我應該係星期一生日既,but佢地個個
星期一都唔得閒,so只好提早lo. |
2005 年 11 月 3 日 星期四  |
| 唔知 |
分類: 未分類 |
今日第一堂係epa.又係討論果d問題,真係好鬼煩嫁,都唔知陳太點解會諗呢d咁既問題,呢
幾排差唔多日日都要諗野,我個腦都諗到就黎爆la.數學堂又係同學們教書,果個MISS LEE
又黎睇我地上堂,我發覺佢周不時都係度偷笑,都唔知佢笑咩.今日上家政冇遲落堂呀,真
HAPPY...嘻...嘻...
LUNCH TIME返到去,我去左睇講故事比賽,BUT當我返到去個時,我班果個已經講完LA.
個個都話佢講得唔好,最後連決賽都入唔到,BUT我覺得佢已經好勁LA.最少佢有勇氣踏上
個台到.我就冇勇氣LA.返到課室後,個個都係度讀普通話,因為一陣要考口試.而我就係度溫
英文,一陣英文堂要測驗.英文堂~我測得好差,得8分炸,真係超UNHAPPY.
放左學,我去左圖書館集會,真係好悶呀,圖書館年年既集會都好悶,年年都差唔多,好心圖書
館就改下LA.
|
2005 年 11 月 2 日 星期三  |
| 好慘~ |
分類: 未分類 |
今日我唔記得左帶西史書呀,我完全唔知要帶,嚇到我死呀,好驚冇書上堂,不過好彩有人借
俾我
今日數學測驗,我唔係太識,BUT阿蕾話好易WO,點解我唔覺GE

放左學為左等YOYO,我留係學校,冇所事事.後來諗住去CANTEEN搵YOYO,點知+LING
同LKY行緊過黎,之後發覺+LING哭
,於是我同LKY陪佢洗手間,問佢點解哭,佢又唔答,
過左一陣佢先肯講.5點之後,同YOYO去食野.
8點幾用MSN同AINNE,林道騰佢地討論EPA.點知林生都唔正經.搞左好耐,先講得一.二個
內容.真係想死呀,陳太D問題又難諗WO
我聽日仲要測英文呀,我都未溫書.唔講LA.我要去溫書La
 |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|