今日朝早知道左一個消息
而令到我好開心!! ^^
☆☆~~----------小息----------~~☆☆
次次都係咁..,
吾等埋我就落左去-_-"
5蚊一隻炸"脾''
仲要超細隻
★★~~----------午膳----------~~★★
食完飯
去做每日一篇
.....................
之後
我地上番班房
見到一件令人0咀的事
兩個人係到咸
&$#$!$#^&(*^$
!!p.s我吾係講粗口 !!
經過我深入調查
已經明白咩事
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
放學又要留低
唉
原來 Miss ng 吾係"有左"
佢話:結左婚,,食左好多"正"野
發左福姐.
就係咁拉!
.............................................
留左咁耐
做好本 Eng WB啦..,
哈哈哈xD
cM;] plz!!★
|