| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 5 日 星期二  |
| 2008-02-05 |
分類: 未分類 |
哈哈!今日買左件衫,超靚,超鍾意>0<!
不過就係EXPENSIVE左D!
算啦!千金難買心頭號啊嘛!
嘻嘻~大家過年有冇諗住買新衫呢?
係既話!記住要買件厚D假啦!
因為如果要風度,唔要溫度既話!好容易病假>0<!
希望大家都有個愉快既新年啦!
|
網主回覆
哈哈!多謝支持~
Posted at 2008-02-06 10:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM....... 本來都諗住呢幾日去買3.....不過尋日之後無哂mood啦... 係既....千金難買心頭好... 但係現實就係....有千金...心頭好唔買都會有人送過黎...因為人人都向錢看... 3.....點厚對我都無乜用....心寒.....由心而發既冰涷....幾多3都無用... 病.....我依家都好想病...咁我就可以係屋企....唔駛出去見任何人啦.... 我真係唔想見到任何人....好怕人人都見到我個殘樣... 祝你有個好開心同埋好多金既新年啦....
|
|