考試好快到
about one mouth._.
今日無啦啦好中意講英文-.-
今日quior成班係度玩同笑-.-''好似得我地果排係度唱
啲高F走晒啦 畢業禮仲唱乜春
宜家果啲係有開口唱(全部都係啲f.1- -
都唔知細聲乜咁
取消左佢算橪數啦
企係度得果3行-.-
上年我地仲有兩排企台都唔夠 仲要逼到乜緊
成3,4次冇去 1去就唔知搞到乜咁 真係-,-.....
ms lui唱歌走音 彈piano彈錯音
都唔知點做音樂老師既
唔該你地 唔好煩住佢啦-_-
好q煩啊 成班好$#!$%!@%$#
搞到宜家見到佢我都驚到柒線 即逃
|