吊漆漆
今日超級黑仔
今朝一出門口 太多冷風吹埋黎
搞到果膝頭又痛返
之後朝早 MS陳倩明又冇返
搞到冇人點名
ms leung又唔知
搞到我跑落去c房又跑上黎 見到ms leung
又跑返落去c then go office
之後得知ms chan冇返
跑返上去家政 搵ms leung
之後lunch先知原來今日秩序比賽
又要我搵返啲老師寫返啲分
ok 我做囉 點知maths果陣 又要我放學搵楊sir 咁點寫分
then我咪去搵囉 比人話左幾話 我都唔知咩事
bklet比返我地果陣 見到果名唔係我黎既囉
最尾大楊講多聲唔好意思
之後仆去搵老師寫分 最尾搵唔到ms區
跑晒成間學校都冇囉
之後搵ms leung佢先話ms區返到12點幾就走嫁啦
我囧囧囧囧
唔該晒大炮同周kai慧
係咁先 byebyebye
|