咁多位我返黎喇
而家功課多到死 30,1,2,3,4,5,6 都唔使返學 功課x7[ 一份AT 一份課堂反C 一份GS紙(好難) ] 仲有N多 唔想做功課啊>_< 仲有 唔知點解FACEBOOK 啲相UP得超慢 邊個識既教下我點樣可以快啲
太耐冇寫blog啦
一.冇時間 而家係個好恐怖既時候 功課最少兩位數 份份都好難做
二 . 電腦攞左去整
琴日+前日夜晚2.3點先訓.
尋晚十點就訓左lu
今朝同平時甘.
第一堂:普通話
第二堂:.英文
第三堂,音樂.
第四堂:數學.
第五堂:圖書
第六堂-八:冇野做
總結:講完
今日係跟時間表上堂
雖然有舊年既人話歐陽老師好撚惡 閒閒地都有十幾廿本功課 但係對我地又唔錯噃 呢排都得兩三本功課 又冇罵過人.... 好容易嫁啲功課~ 正~
2010-09-03 星期五呀 今朝 一樣 8:00: 早會時間到-要去活動室 ( ok 大=] ) 8:20: 收功課 8:30-9:30: 唔知做乜 9:30 小息 10點幾 : 比阿sIr 的左落禮堂練升旗 之後好無聊咁 又過左一日.......