沒錯...偶在Ani-Com 出了君尋
而且是第一次連續兩天出..(車錢給敗了...
..越來越覺得一個人出...好悶 囧
今次Ani-Com會場比我一個好大既危機感.
所以入去沒轉一個圈就出來了
先談day2吧. 沒識人..好悶= =
途中見到小A同小敏.
四個憨巴嗄既力量真強 囧TL
另又見到小Yan同佢友人.. 感謝你地說我COS得幾似...終於有點成功感..
另外托盤真好用XDDDD
再多是Day3..熟人很多XD
Cia,Maggie,優依...之類
去了OK四包野飲...給大家搶了3包去 囧.. (不應該用托盤...
陪了FHIHI等人在會場轉圈..好迫..
..跟住.離開前跟左宅鼓幫人去個個咩美食廊...
真係有個呀婆問我廁所係邊到..
最後....尖咀DINNER+打鼓..再去信和.同ZELL,偉會合.
番歸去~