太鼓冇打.街冇去.. 整日家中發呆..
值得講既..
Wii出了的"零 ~月蝕の仮面~"
剛玩了兩關..感覺唔錯.
音效..始終係嚇人的地方..
一般操作簡單..但相機的上下左右很怪.製1上下.製2搖桿左右 (汗
結論:絕對領域萬歲 (拜