*/=|" i L k o ~F o r ever L an d+|*`/_
「一直以來,我都過著羞恥的生活。」

這是一個尼特族的日誌。
This is a diary of a NEET.

也是..一個特尼族的遺書。
This is also a ..dying testament of NEET.
ilko
暱稱: 純
« May 2019 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2009-10-01
2009-09-29
2009-09-24
2009-09-22
2009-09-19
文章分類
全部 (151)
太鼓の達人 (1)
未分類 (150)
訪客留言
досуг в... (bRobertD)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 151
留言總數: 340
今日人氣: 14
累積人氣: 20324
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 25 日  星期一   晴天


Comic World 26 分類: 未分類

今次的Comic World嘛. 

應該是代表偶轉變前的完結嘛

下年會考...都唔知生死如何..

原校就...我唔想..  不過依家有少少預左入IVE既感覺..

點都好..盡力為左F6奮鬥吧..

唔講呢個喇...講講下CW變CE= =

 

今次CW嘛..算是準備得較好了..

本來要出呀虛的..不過主角不願出CW..算吧...還是較多人期望我出41-口-

今次...3個場..一方一圓一排隊..不過偶已經不再需排隊場了XD

(入面的同學還在串偶說很早到場排隊...偶一到12點已經在場的入口處等他們了XD

算吧FHIHI...下次Cos等黎啦XD

上裝完成.登記完成.下去7-11杯面XD(偶整天只吃了那杯面 (淚

不過在之前.穿梭巴一同的那位.

希望你會見到這句.

對你起敵意.抱歉這應不是一位紳士應有的行為.

就當我不懂欣賞你的野蠻好了

 

同行有小希...可惜今次沒有遇到有人紮營...辛苦了你抱歉呀~

兩個場轉一圈後差唔多第一part表演喇....幸好早了15min...能在前排有位坐XD

IM@S的那團..很努力去跳呢..值得讚賞~

春香呀>口<!!~    三位都跳得好落力呢~

 

最後...收獲呢 (嘿

"綠色好好摸"一本@ONGOGO ,翠星扇@Castaly堂 ,侑子Postcard@不明.場刊一本,10週年File一個,蘿莉一打

 

翠星扇呀~收藏收藏~

 

 走到場內攝區..發呆時...竟見到animax的記者捉四代說"我係四代目火影,你地睇緊既係animax"  囧

話說animax10月播番holic呢...  我倒不想食飯時見到自己在說我睇緊animax....逃去...

 

出面嘛....見到翠星那兩夫妻...可惜回來時小愁已走...真耐沒和他玩XD

沒錯.. 這就是網主.. 真囧

 

最後嘛...偉ZELL小A WAWAWA,CD-COM一齊DINNER...回家~

 

下次出COS...應該是漫節09嘛..  到時應該已經變成第三個偶了  (淚






訪客留言 (返回 ilko 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]