必入(拳頭
這樣的話代表v2既來臨吧
(剛好..我沒ISH的音源0w0
沒錯..悲極泰來..
也許希望就在前路等著我吧
電話既事唔理lu..今後要看重財物既值價喇-口-
..話說突然想出爛好人..有誰會出咸賢狼呀~(要準備馬車和蘋果嗎-口-
呀!!!
打打下blog比我睇到!!!
咸狼再顯淫威呀~(樂淚
也找到這個..大更新呀..-口-
其實...我只想說...我想買..這個-口-
OT了的日記-口-