*/=|" i L k o ~F o r ever L an d+|*`/_
「一直以來,我都過著羞恥的生活。」

這是一個尼特族的日誌。
This is a diary of a NEET.

也是..一個特尼族的遺書。
This is also a ..dying testament of NEET.
ilko
暱稱: 純
« May 2019 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2009-10-01
2009-09-29
2009-09-24
2009-09-22
2009-09-19
文章分類
全部 (151)
太鼓の達人 (1)
未分類 (150)
訪客留言
досуг в... (bRobertD)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 151
留言總數: 340
今日人氣: 43
累積人氣: 20475
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 26 日  星期四   陰天


Last2Day 分類: 未分類

如果留到LastDay先講既話.

相信係..咩都諗唔到..之後就冇打到

听日就係StudyLeave喇..

「就算夠分都唔會繼續上中六」

唔知幾時講過.. 我對依家都無動搖到

就算係到講再多感人肺腑既說話,都只會係畫蛇添足

 

五年,自問自己有咩係真真正正值得留恋-->ない

就算係Friend..盡其量都只係點頭之交..(FHIHI..你應該是例外吧XD

人同事物..睇得太多..  已經不會將這些當作一回事

分、離,人之常情

..一切都是浮雲..

 

五年裡面,我做過D咩深刻既野-->ない

不過..我成長左好多..

雖然唔係什麼高深既意義

至少不會再做感情上既白痴

 

我係同學心中既地位..唔重要喇

亦唔好話我陪你地行到呢到.. 倒不如說妨礙你地妨礙到呢到

既然離別是注定的..我也不想成為大家記憶中的碎片..

 

大家.. 把我..遺忘吧..  切切抵抵的..

 

只期望.. 有朝一日.. 大家重聚一堂.. 細說當年往事..

 

 

 

我打不落去了






訪客留言 (返回 ilko 的日誌)


ahhhshu520 於 2009-02-27 10:14 PM 發表:
好耐未尼過啦!!!比個cm=]你..要回呀!!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]