*/=|" i L k o ~F o r ever L an d+|*`/_
「一直以來,我都過著羞恥的生活。」

這是一個尼特族的日誌。
This is a diary of a NEET.

也是..一個特尼族的遺書。
This is also a ..dying testament of NEET.
ilko
暱稱: 純
« May 2019 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2009-10-01
2009-09-29
2009-09-24
2009-09-22
2009-09-19
文章分類
全部 (151)
太鼓の達人 (1)
未分類 (150)
訪客留言
досуг в... (bRobertD)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 151
留言總數: 340
今日人氣: 21
累積人氣: 20331
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 4 日  星期三   晴天


Phy..真夠Phy... 分類: 未分類

今日..

Mock Phy (說真..沒Mock的味道..

做咩出咁多Heat..我就係唔識Heat...

Mc前面做得好辛苦..後面做好爽..都係電學王道-w-*

 

前日入手了..

LS...我有2-5架-口-..只係次次都冇錢買番炸

文少..嗯...睇完#3之後..終於知道天野學姐既威力喇-口-

最後更科暴走個段...四個字  扣緊人心   睇到唔放手

不過都比我睇左人衰#2先-口-

 

另外..上面個張野

其實係E pass黎

不過...我底面都磨左...問番人先知唔可以磨卡號個位..

算啦..拎黎做書籤...

買多張過data...下次再整過!!






訪客留言 (返回 ilko 的日誌)


騎蘿蘿 於 2009-03-07 10:57 AM 發表:
小純 囧
幫我印得唔得...
 
我有圖但唔識印 囧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你等我今日拎左某女神既 "光面呢補"
 
(連我都好似未見過呢樣野

試下落今日張新pass同呀偉張新pass先
Posted at 2009-03-07 12:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AA 於 2009-03-06 09:01 PM 發表:
你試下用唔用到先啦
我尋日係咁刮卡號個位今日都無事
不過磨就唔知..
試左先買啦 張野咁靚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係拎黎當書籤算
依家d角位都開始飛起..
何況..我有更好的design
听日會問某神拎d靚紙黎整0w0
Posted at 2009-03-07 12:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



騎蘿蘿 於 2009-03-04 04:17 PM 發表:
 記得 文學4同5一定要一齊買+睇
我睇完4 等5 等到好痛苦....
 
另外張epass 點整嫁 囧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實係一D小朋友都知既技術..
 
不過最好效果係用光面紙
 
我...只係用呢補+闊膠
 
等呀偉幫我買多張番黎-口-
Posted at 2009-03-04 07:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]