今日..
Mock Phy (說真..沒Mock的味道..
做咩出咁多Heat..我就係唔識Heat...
Mc前面做得好辛苦..後面做好爽..都係電學王道-w-*
前日入手了..
LS...我有2-5架-口-..只係次次都冇錢買番炸
文少..嗯...睇完#3之後..終於知道天野學姐既威力喇-口-
最後更科暴走個段...四個字 扣緊人心 睇到唔放手
不過都比我睇左人衰#2先-口-
另外..上面個張野
其實係E pass黎
不過...我底面都磨左...問番人先知唔可以磨卡號個位..
算啦..拎黎做書籤...
買多張過data...下次再整過!!