近期最想講既係
今朝終於比我搶MHF CCB既ACC喇
(仲搶到兩個...另外個個依家有13個人係我手上搶緊(汗
點都好喇...期待開Serv
已經準備好Mic ,Skype..
仲諗緊應唔應該轉手制玩..
DJmax Technika終於有比賽..
為左回去做正版PSP玩家..看來我要努力一點
這個Theme的色嘛...我亂來的
K島找到圖就用來做了
搵工搵工搵到暈..
東撲撲西撲撲.. 希望有人請(淚
昨天去了MegaBox溜冰...
我...我終於識停喇0口0..
話說入手了...
別人推介的...花了兩日睇完....真係...正(汗