近日黎..
仲可以講d咩.
放榜先.
6分 chin 1 eng 3 math D addm E phy E bio F chem F
死野中文..點解Oral 講咁多野都比個U我..
addm...Pass完之後Miss kwok變哂態度 (笑
唉...有得點.. 撲IVE..
8月5...拎完單去撲青衣..
多人到...排入停車場又排番出黎..
之後听個D呀SIR講..撲9龍灣.報YC中專
原來要面試...冇準備QAQ
不過...好彩只係問D簡單問題...最好笑係要視力測試XDDD
最後....收左 薄腐林YC 電機 ( 屯門<->薄腐林 =A=
其他...我已經唔想再理...