回.. 回來這裡..
看來離開後..
變成另一個人..
現在.. 只留下.. 一個入傷痕累累的身軀..
----------------我是分隔線------------------
唔明點解想寫番bolg..即使冇人睇到..
當打緊呢篇文時..我已經變成一個宅男(?)
睇黎我煲動漫煲得太多= =