不是白色情人節的14/3呀. 應該說是忘記是白色情人節的14/3
(那我反而會收糖糖=口=)
Bio呀Sir派口罩..我地當胸圍咁釘上壁報= =
第一次補英文.
呀sir最有力氣去講就係"份野用廿萬買番黎架!!"
GAG不大... 幸好沒睡意... 順錦小聚呀..
今日變番唔識打鼓lu...十露轉左譜就打唔到u.
JJ變了人妻@@
最好成績?...沒有...沒有...
那個dinner....我唔想再食= =
估唔到真係有人訂棍= =...有意者MSN ADD我吧..