*/=|" i L k o ~F o r ever L an d+|*`/_
「一直以來,我都過著羞恥的生活。」

這是一個尼特族的日誌。
This is a diary of a NEET.

也是..一個特尼族的遺書。
This is also a ..dying testament of NEET.
ilko
暱稱: 純
« May 2019 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2009-10-01
2009-09-29
2009-09-24
2009-09-22
2009-09-19
文章分類
全部 (151)
太鼓の達人 (1)
未分類 (150)
訪客留言
досуг в... (bRobertD)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 151
留言總數: 340
今日人氣: 52
累積人氣: 20484
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 17 日  星期一   晴天


最終鬼畜道化師ドナルド・M... 分類: 未分類

 

我知道 這MAD絕對是洗腦..

我唔係幫ドナルド OR 東方傳教..

不過...神作嘛...值得一看(也值得番看)XDDD

Nico: http://www.nicovideo.jp/watch/sm2057168(需會員注意)

 

今早全家冇較鬧鐘..差d遲到= =

..整半日冇野落肚..餓+1..

 

上堂唔多講..

放學去左命長Home解救Computer...

事源Bush,FHIHI幫命長出機..

先唔計本身HDD於M/B相容問題

佢兩個出發點都好奇怪..

幫人買野可以唔理人需求..

命長原意出新機..佢兩個幫人Renew舊機..劣+1

冇理會Budget..盲目幫人出機出到冇餘款..劣+1

出機階級有誤..無緣玩SLI卻買塊支援SLI既M/B..劣+1

用跟機箱火牛.......   劣+0.5

時間預算失當...劣+1

最Basic既入光碟機方法都唔識..還機箱有損....劣+1

電線分佈亂  劣+0.5

其他唔講喇..

連單一嘗試HDD和光碟機都同M/B不相容.

初步估計M/B IDE本有問題.

初步解決方案
1.再買SATA HDD +光碟機
2.買PCI轉IDE


(大家觀看以上吐嘈後,請勿叫本人幫出..雖有經驗..)






訪客留言 (返回 ilko 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]