唉. Formal Test
十個熟一個生.. 唔抱任何希望喇.. 不過..竟然對Phy有信心?! (只是容易的那part... Bio,Chem...死左去算啦 Eng..剛好合格吧 Chin...算了..不抱有希望.. Math..God..Part.B做過Forget... ADDM..別玩喇...Pass就拜山喇 近期的收獲... 看來只有きたさいたま... kita..公認太鼓中的"神曲"..欠兩格就Pass喇..怨念up! 如果良率好少少應該Pass.. 掛...