近呢一個星期既行程滿潦亂的0.0
L☆S#3入手..希望等我入手左#2,1先好出#6 Q Q
同期..見到一些疑似L☆S以萌作賣點的簿四格小本..
萌物呢D..一系列已經夠了..買太多傷身傷神又傷金Q Q
偶的Sch. OP.Day完了..真可惜娜哥希姐不能早上來..
不過幸好我唔係工作人員..
過到去.點名.係CIT個邊坐成日黎打機.1點走人..滿無聊的
剛DL回滿經典的"東方紅魔鄉"來玩..
BGM.. 無錯.. 很好听...
不過...彈幕... 完全無理!!QwQ
最易的難度玩到第5關已經..投降 囧TL