絶望した!この世界は絶望した! 剛睇番糸色望先生既動畫
原來係咁好睇架
間住睇.睇下第一季#1又睇下第二季#1
最順口就係2nd#2...7月13日
小森霧太可愛喇@3@!
絕望喇!我對呢個咁好笑既動畫絕望喇! 1st同2nd op ed都拍掌
最愛絕世美人...究竟有冇個"達"字= =?