個人生活
2008 年 7 月 30 日  星期三   陰天


無聊,打下機 鬱悶 分類: 未分類
 
 
 
 

我琴晚唔知做咩,點訓都訓唔著,係床上眼光光咁過左1個鐘左右,我以經係2點幾訓架啦,之後重要訓唔著,我諗我係係到諗d野所以先之訓唔著,我好似要諗既野點都諗唔完咁,都幾辛苦下,之後8點半比人操左起身,個左1半鐘先訓得著,訓左1個鍾又起左身,唉



 

得唔得意呀?

 


2008 年 7 月 29 日  星期二   晴天


拿咩黎型容自己?? 疑惑 分類: 未分類
 
 

今日好悶,成日係到訓覺500幾集龍珠都比我睇完,最近出左隻online,叫cs 我咪去玩下,玩左一陣冇玩
我最近好失落
我覺得有兩手歌既歌詞可以黎型容我,第一手係 妳怎麼捨得我難過 ,第二手係 i Miss you
我聽既歌都係有我既意c,有我既諗法,心請. . .
我聽既歌大多數都係唔開心之類
朋友比既就有d唔同

呢幾日訓覺個時都會夢見嘉內容就唔港啦,不過我好開心

留下cm啦,唔好只打cm喎打下意見ok?

 


2008 年 7 月 27 日  星期日   時晴時雨


好開心呀!! 開心 分類: 未分類

我以為今日本來要返大陸架,點知原來係老豆佢呃我,我重傻到6點幾起左身,個時先知比佢呃左-.-''不過咁都好 可以同嘉佢出去玩啦,我4點左右去左佢到玩左一陣,之後去左商場個百街,佢拿左個
(日本收c),我重以為佢請我食野,點知佢話:[唔係呀,你請呀!! ]當時我勁無奈-.-'',不過算啦
之後去左銀坐玩左一陣,咁就返屋企啦,玩完我個人累到阿爸都唔[英得]   累死  ,我2點3點先訓6點左右起左身


今日我過得好開心呀!!





you jump i jump  xd

冇人比cm我既-.-

 

 



iloveka
暱稱: 文仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
去左游水,重喝左好多水...
睇番好多之前既野
最後既決定!!
去左動漫到睇野
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 152
今日人氣: 0
累積人氣: 2977
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed