島Island
咩樂用
ilovemello
暱稱: call me NICOLE
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
文章分類
全部 (29)
餵食mero用 (2)
未分類 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 58
今日人氣: 0
累積人氣: 652
2008 年 6 月 13 日  星期五   暴雨


so funny=D 開心 分類: 未分類

 今日真係...無形容詞

今朝返到去偽娘(飛機場)就問我係咪比ANNA痴住=.=

跟住佢仲示範比我睇-[]-!!係度抱我隻手=.=!!!!萌死我

返到課室要考中文說話:(

仲要抽中我:(

區老師叫我講多d,話我淨係講左2句

何生都係姐=.=又唔話佢^^凸

音樂堂

唔知梁老師係咪膠左:(

係咁改錯卷

跟住體育堂=.=...

考完我同偽娘同wong雯倩係度講經=_=!!!

跟住我就飛機場「物以罕為貴」=D

佢即刻同意=.=

多得此方提出的理論www

此方:「貧乳是地位的象徵,擁有稀有價值」www

跟住小息勁好玩\(^0^)/

係到畫黑板wwwww

本來要我地寫茶會活動提意

跟住我,KATY同檸姐玩野=.=

我寫抽獎:大獎$999(美金)

KATY就寫無安慰獎

跟住檸姐寫選美大賽@o@

笑死我wwwwwwwwwwww

跟住係咁擦黑板

我係人地擦緊果時

寫左

凶華大人萬歲

開心死我wwww

跟住仆佳數學堂

試卷爆屈機:(

係鄧老師編既試卷

有D教都冇教過:0

鬼叫佢咁中意做陪審員咩^_^

仲有

上午跟住係咩?

中午0.0

以前細個上數學堂老師淨係教我上午同下午

邊有教我中午姐wwww

真係超屈機

小息先知道

數學卷A班8個人合格

B班未派   C班3個  我地D班未派^_^

*更正:

siuv_ling923 於 2008-06-13 01:44 PM 發表:
更 正 ﹏
b 班 好 似 3 個 合 格 `
c 班 系 5 個 -.-

最多都十個:(

跟住英文堂wwww

bryan話李建威同隻大象人獸交

分明隻象係佢:(   死都唔認-0-

口嫌體正直呀www

跟住又話A(女)同B(男)     (姓名不透露:(  唔想比佢打柒)

去扑野=.=

但係講之前點拍拖又勁老土=.=

話A寫張紙仔比B

「B你係咪中意我呀?  我中意左你好耐啦」=.=

跟住最老土既黎=.=

A跌野(你地估到啦A_A)

(當然係)A同B一齊汁,掂到隻手-[]-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

呢D野係恐龍時期既佢拎出黎講=.=!!

又唔係考古學家:(

than常識成堂玩.today fin.

話說今日呂諾軒係咁打我..

先用鉛芯筆劃我隻手(唔係畫)

than係咁同鉛芯筆打我=.=

英文堂又用拳頭dup我隻手臂

跟住又轉左切=.=用手

搞到我隻手痹左=_=



2008 年 5 月 22 日  星期四   晴天


所謂的排行榜囧 分類: 未分類

正當nicola猶疑打唔打排行榜之時...

我已經搶先一步

now

我打個我萌既人既排行榜

1.當然係古泉=[      見唔到我Blog名囧?

2.梅洛(メロ) 所謂舊愛-.-?  自從比古泉入侵我美夢開始就冇咁萌佢-.-

  但係E加覺得佢變左我個仔囧

3.魯魯修  <--受       腹黑^0^同我一樣

4.颯   負債管家=]   有時有偽娘屬性。        又係似我個仔...KAI ME=[

5. 朝比奈 光   性轉換產物..總受天然呆害羞正太(有時偽娘) <--一睇就知岩我口味A_A

6.王泥喜 法介 =.=特殊的我=[[[[[

7.米麴菌 ...釀了你喔?!萌菌太萌-->

然後諗唔到OTZ..HELP ME!!

=[[[[[[

拜拜=[[[[[[[[

諗唔到=(((



2008 年 5 月 18 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:問我=] )


2008 年 5 月 17 日  星期六   颱風


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:koizumi )


2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


分類: 未分類

 今朝發左個夢:D

之前個低能夢係我拎左個小食袋去教育刑-.-

後來果個精采啦*0*

我做左火霧戰士^0^!!!!!!!!!!!!

我知低能但係呢個係我既夢(妄)想-.-

跟住我夢到瑪瓊琳•朵佔據學校

我好似諗住攻擊佢-.-?!

白痴-.-  封絕都未開

反正佢都冇開- -

跟住行近佢果時佢無端端用彈幕攻擊我囧!!

唔知夏娜關東方乜事-.-

D彈幕仲要好易閃但係我中左-.-!!!!!!!

kai-_-

跟住好似有個男仔幫我同我隔離個女仔接巴士但係架巴士快得接走左佢-.-?!

跟住我係2樓跳落街隱陣著地-.-?!

跟住上左架畸形巴士仲見到入面有袁頌衡王子-.-?!

見到王子用部好似IPod既手提咁緊制-.-?!

跟住我問佢可唔可以借部電話黎打比...我呀媽囧?!?!?!?!?!?!

跟住我用左佢部電話黎打-.-有耳筒

跟住後來唔記得...

真可惜(嘆



2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


tune the rainbow - 坂本真綾 分類: 未分類

之前係ニコニコ睇到呢個MAD-.-

神曲-"-!!

萌死我-"-!!

係呢隻MAD令我萌古泉\(^0^)/

不過

要註冊左先睇到^0^

呢係個youtube版本-_-

BL注意^0^

http://hk.youtube.com/watch?v=VHhr1r_Fd7M

歌詞得日文~"~

有冇人識日文可以幫我譯中文-.-?

君が流す涙 拭うためだけに
僕はここにいるよ
雨上がりがきれいなように
泣けば心透き通る
丘の上で見渡す世界は
今日も愛で溢れてるはずなのに
迷い生きる僕らは気づかず
やさしい愛の歌さえ届かない

守りたい ただあなただけを
その笑顔輝く日々を
守りたい 孤独に囲まれ
悲しみに揺れる心を
いつの日も

僕が誓うすべて すべてを賭けて
僕は失ってゆく
愛しい人 君を思い
君とともに生きてくよ
やさしすぎる僕らはコワガリ
本当の気持ち 上手に言えなかったり
わざと大きなことを言ってみたり
それでももう大丈夫 満たされたから
愛し合う僕たちは
強い風の中 離れても
愛し合う僕たちは
いつもそばにいる
祈りの中でずっと

守りたい ただあなただけを
その笑顔輝く日々を
守りたい 孤独に囲まれ
悲しみに揺れる心を

忘れない 風や木々を 
あの日見た夕焼け空を
忘れない 大好きな歌 
何度も読んだ絵本の表紙

守りたい ただあなただけを
その笑顔輝く日々を
守りたい 孤独に囲まれ
悲しみに揺れる心を

忘れない この高い空 青い海 夏の陽射し
忘れない あなたと交わした言葉さえ 何もかも
つかのまの虹…
きっと君への架け橋になるだろう



2008 年 4 月 20 日  星期日   颱風


點解冇8號OTL 分類: 未分類

 今日呀爸呀媽出街..我唔去-v-

正!!

自己一個係屋企冇王管wwwwwww

開天龍..冇怪打- -+

10個人得果1隻怪

大陸整到咁廢..OTL

跟住諗住上台論睇BL..點知台論勁多廚..

K島YAOI板好少野-.-..

然後睇左一集夏娜

我發覺..

悠二真係超低能-.-

跟住上NICO見到困惑D影片@.@

咁咪睇古泉個VER囉(鬼叫我尋晚夢到古泉..跟住成朝係度諗佢-.-...so bad

-.-!!

好腐!!正!!

正到爆



2008 年 4 月 3 日  星期四   落雪


kai 分類: 未分類

  e加先知道原來我個名係最近訪客度會變左iloveme-.-+

聽日呀麻終於走-w-  終於可以睇動畫-w-

積左成堆..

clannad都冇跟上進度- -..

應該完左-~-

要快d睇返clannad- -  如果唔係好容易比人捏得好痛-"-



2008 年 3 月 22 日  星期六   晴天


冇野好寫 分類: 未分類

 真係冇野好寫。

誰能比野我寫-.-



mero咩樂
RSS
RSS Feed