今日真係...無形容詞
今朝返到去偽娘(飛機場)就問我係咪比ANNA痴住=.=
跟住佢仲示範比我睇-[]-!!係度抱我隻手=.=!!!!萌死我
返到課室要考中文說話:(
仲要抽中我:(
區老師叫我講多d,話我淨係講左2句
何生都係姐=.=又唔話佢^^凸
音樂堂
唔知梁老師係咪膠左:(
係咁改錯卷
跟住體育堂=.=...
考完我同偽娘同wong雯倩係度講波經=_=!!!
跟住我就飛機場「物以罕為貴」=D
佢即刻同意=.=
多得此方提出的理論www
此方:「貧乳是地位的象徵,擁有稀有價值」www
跟住小息勁好玩\(^0^)/
係到畫黑板wwwww
本來要我地寫茶會活動提意
跟住我,KATY同檸姐玩野=.=
我寫抽獎:大獎$999(美金)
KATY就寫無安慰獎
跟住檸姐寫選美大賽@o@
笑死我wwwwwwwwwwww
跟住係咁擦黑板
我係人地擦緊果時
寫左
「凶華大人萬歲」
開心死我wwww
跟住仆佳數學堂
試卷爆屈機:(
係鄧老師編既試卷
有D教都冇教過:0
鬼叫佢咁中意做陪審員咩^_^
仲有
上午跟住係咩?
係中午0.0
以前細個上數學堂老師淨係教我上午同下午
邊有教我中午姐wwww
真係超屈機
小息先知道
數學卷A班8個人合格
B班未派 C班3個 我地D班未派^_^
*更正:
更 正 ﹏
b 班 好 似 3 個 合 格 `
c 班 系 5 個 -.-
最多都十個:(
跟住英文堂wwww
bryan話李建威同隻大象人獸交
分明隻象係佢:( 死都唔認-0-
口嫌體正直呀www
跟住又話A(女)同B(男) (姓名不透露:( 唔想比佢打柒)
去扑野=.=
但係講之前點拍拖又勁老土=.=
話A寫張紙仔比B
「B你係咪中意我呀? 我中意左你好耐啦」=.=
跟住最老土既黎=.=
A跌野(你地估到啦A_A)
(當然係)A同B一齊汁,掂到隻手-[]-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
呢D野係恐龍時期既佢拎出黎講=.=!!
又唔係考古學家:(
than常識成堂玩.today fin.
話說今日呂諾軒係咁打我..
先用鉛芯筆劃我隻手(唔係畫)
than係咁同鉛芯筆打我=.=
英文堂又用拳頭dup我隻手臂
跟住又轉左切=.=用手
搞到我隻手痹左=_=
|