歡迎大家黎番個言喇!!xDDD
我會回有正面問題問我既人=]]]].....
但我會睇到其他GA...=)大家努力留留留喇....^^

iloverenee
暱稱: 史迪女=]]]" " "
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做司儀既一小時
hee!!
2007年喇~
去海洋公園
冇野講既1天^^!
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 3
今日人氣: 23
累積人氣: 783
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


中秋日....xDDD 感動

HALO~~*

大家中秋節快樂嗎????

我就unhappy喇....^^

After  school...去婆婆屋企食飯....真好味..*

我婆婆好可憐,因為唔小心跌倒,結果令自己的頭中間(除眼and口之外)都係膠布

之後番到自己屋企換3and收十D野.....

然後同D朋友仔去下面公園仔....

睇下多唔多人....嘩!!好熱鬧啵...=)

好多螢光棒~~好令....!!*

玩到十點幾被條EAT  BANANA(保安員/食蕉)罵我同D朋友仔係到煲蠟....

然後,我地見到PK(保安員/食蕉)就走,之後重話我地不顧而去.....]]]]]

重狂問人係邊個做....]]]]]

側邊兩個八婆話係我做....]]]]]

然後我勁驚地番屋企.....]]]]

之後洗白白後就睡覺了.....]]]]]

刊登時間︰2006-10-07 08:59 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 iloverenee 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]