| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 1 日 星期五  |
凍喇凍喇...*  |
嘩...今日都幾凍...
不過起身都唔太難...xDD
記住著多件3喇...唔好凍親牙..!!!=]
今日番學HAPI HAPI*
放學果震......
紅十字會要操兵......
成六點半先返到屋...]]]***
成個人都極累....!!]]*****
唔打咁多啦!!]]]]......
|
| 刊登時間︰2006-12-01 06:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Lily 於 2006-12-02 11:51 PM 發表:
只係路過...
但係...!
點解你E篇咁RENEEBLOG個篇既...
唔通你...!?
|
網主回覆
唔明....
你講咩.. Posted at 2006-12-09 09:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|