今日有個好消息 同一個壞消息
好消息就係由今日(19/03/08)至到30/03/08都一直放假
而壞消息係聽日 3d班...姐係我個班..全班都要番番學呀T_T
係因為要拍劇(普通話)...仲要全部人都要上鏡牙
巧橙牙....!!!!!!!!!!!