`×[]*﹡仔細地記起每天發生的事情!!*...,_▂*° * +◆°l|希望看到你們的留言"..+* `[[﹏這可叫我記住 "..+*你對我我關心*`", ●*, .*°±╮ 堅決要記住╮*|*!好讓日後看了會微笑◆°|!`
如果你見我對你既態度越黎越差 , 唔好問我點解我會變成咁住 ,
問自己 , 有冇事情做得唔岩先 !
唔好下下將錯既事情算落我條數到 !
諗起都扯火 !
fuck !!
唔好鬧我 , 亦都唔好怪我 !
我對人係好 , 但唔好問我點解對個個好 , 而只針對你 , 對你差 !
雖然話係朋友 , 但都唔好做到咁囉 !
對於鑽牛角尖既人 , 我唔會想同你講多句野 !
刊登時間︰2009-07-21 08:55 PM 既然來了 就留個有意義的cm吧 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]