AFTERSCHOOL1.png picture by kyings 


20090811,
 
 

去吧 猶如候鳥飛走吧 未奢想你迷途知返,

琴日都係冇去到bbq.
cos太懶.係屋k度睇野.
同yo兀交流下賢重:3 哈哈
佢話Yoon A迷死佐佢喇=v=
6點幾7點就出佐街食少少野.
食完就睇大內密探靈靈狗.
冇想像中咁好笑.不過都有笑位.
劇情比較悶-,- 唔緊要
睇完再食kfc



20090809,
 
 

琴日去佐婆婆屋k.
 8點半睇四葉草. 點知勁悶.
早知就唔晒我咁寶貴2個中啦.
我睇都係因為dominic同liddy.
點知佢地又唔係1對= =
哎呀好想打人.
今日係屋k到hea. 做中文.做剩21頁 好勁呀我
仲諗緊聽日去唔去bbq= =


iluvying
暱稱: #kyingkimjojo:D
性別: 女
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 350
今日人氣: 1
累積人氣: 4103
好友名單
★yo兀
★肥雞
★傻翠
★卡汶
★heiman
★kenny
★美美
★kwan
★揚哥
★鴨仔
★瀅b
東方村民 (Travis21)
★何童
★死臭軒
★美玲
★何男
★蝦叔
★ET
★炤;p
★嘉穎
最近訪客
最近沒有訪客