去吧 猶如候鳥飛走吧 未奢想你迷途知返, 琴日都係冇去到bbq. cos太懶.係屋k度睇野. 同yo兀交流下賢重:3 哈哈 佢話Yoon A迷死佐佢喇=v= 6點幾7點就出佐街食少少野. 食完就睇大內密探靈靈狗. 冇想像中咁好笑.不過都有笑位. 劇情比較悶-,- 唔緊要 睇完再食kfc
琴日去佐婆婆屋k. 8點半睇四葉草. 點知勁悶. 早知就唔晒我咁寶貴2個中啦. 我睇都係因為dominic同liddy. 點知佢地又唔係1對= = 哎呀好想打人. 今日係屋k到hea. 做中文.做剩21頁 好勁呀我 仲諗緊聽日去唔去bbq= =