金日晏就落去同包吹水 ;撞到mama傾左2句`
dabu入左hospital.希望佢快d冇事 /3\"
之後mama竟然問牙包系咪我哥 -[]-!!!
好似冇忽似樣xd
之後再去同嘉&聰抽煙‥
then再上honey's hm搵牙雪`再同牙雪落街市買送 ;)
之後番上去等honey&細佬番泥就開飯 ..
食完飯吾知咩事肚痛 !!!!
痛到系張床到郁吾到甘制t3t"
honey's hm冇晒紙巾 /[]\"即沖落街去wc!!!!
再次撞到mama`講左2句.沖上去wc!
柯到腳軟 ;旦仲系甘痛甘 =3=
番上去find honey*hea多陣就落去find嘉&聰&膠布..
吹水.吹水&吹水 x)
差不多2;00am散水.同嘉&聰系留下吹多陣水番家 =]
有番d以前成班fd既feel`happy;)
i love'in it xd
金日多枝玫瑰花,,thanks my lovely fiance`
i love it so much;)
第1次收粉紅色玫瑰!!!
說1千遍我愛你也都還不夠xD
如果呢世keep住呢2日甘開心就好了 *v*
-` {我最愛你與我這生一起;哪懼明天風高路斜}
|