♥i am ashley bear ;)
imashleybear
暱稱: ★啤啤 ;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-03-23
2010-03-14
2010-03-04
2010-03-02
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 14
今日人氣: 30
累積人氣: 377
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 11 日  星期四   陰天


2010-02-11 分類: 未分類

金日晏就落去同包吹水 ;撞到mama傾左2句`
dabu入左hospital.希望佢快d冇事 /3\"
之後mama竟然問牙包系咪我哥 -[]-!!!
好似冇忽似樣xd
之後再去同嘉&聰抽煙‥
then再上honey's hm搵牙雪`再同牙雪落街市買送 ;)
之後番上去等honey&細佬番泥就開飯 ..
食完飯吾知咩事肚痛 !!!!
痛到系張床到郁吾到甘制t3t"
honey's hm冇晒紙巾 /[]\"即沖落街去wc!!!!
再次撞到mama`講左2句.沖上去wc!
柯到腳軟 ;旦仲系甘痛甘 =3=
番上去find honey*hea多陣就落去find嘉&聰&膠布..
吹水.吹水&吹水 x)
差不多2;00am散水.同嘉&聰系留下吹多陣水番家 =]
有番d以前成班fd既feel`happy;)
i love'in it xd

金日多枝玫瑰花,,thanks my lovely fiance`
i love it so much;)
第1次收粉紅色玫瑰!!!
說1千遍我愛你也都還不夠xD
如果呢世keep住呢2日甘開心就好了 *v*

-` {我最愛你與我這生一起;哪懼明天風高路斜}






訪客留言 (返回 imashleybear 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]