而我左手 按下號碼之後
那首屬於我的歌不再播送
默寫你的愛過 坦承自己脆弱
對白怎麼說 表情才不難過
那一秒鐘 有沒有發現我 倔強裡的問候
該忘了你對不對 怕自己無法面對
無怨無悔 把一切留給紀念
原來接受謊言 比痛苦容易
時空巔巔倒倒太多 有沒有空間可一起渡過
如果犧牲休息拍拖 有沒有結果
明明坐在前面 為何不發現 在腦中分開的作戰
抱你吻你該不該
通宵找我 不見又如何 還是已接受像陪坐
如自私怎相愛 獨自喝采
我沒有不理你 ;旦我吾想要我同細佬1齊既時候..
或者細佬打比我搵我既時候我先見到你 !*
我究竟系同細佬拍拖 ;定還是同你拍拖!?
我系你心入面既位置系乜 -_-
我很需要這份肯定 !!
你知道嗎!?/[]\"
你覺得我吾理你 ;有時系我吾知可以理d乜`
大家成班fd傾緊計 ,,點解可以冇啦啦話我吾理你!?
我都想有人理 ..甘想有人理戈時有邊個系我身邊 ?!
問心;有多少次你在我身邊呢!?
你對我泥講已經好陌生 ..
再這樣`我怕我會選擇放棄 ‥
因為你世界 ;好像有細佬便可以`
認真想想 ..我好像再沒理由留在你身邊`
問心`你真的需要我嗎!?
你可以沒了我ba,,
|