第一天 = 出發去port stephens.
12點去到,,出海釣魚. 12點幾至到3點幾. 我地好失敗一條魚都釣唔到囉. =[
之後去左滑沙. d 沙真係好幼細好滑..
好辛苦咁行上去.. 滑得果10幾秒都唔知有冇.
滑完返間apartment度prepare dinner. 之後煮pasta/整salad/雞翼...
食完逐個沖涼之後玩pictionary/cum綿胎/killer/潛烏龜.







第二天
8點幾起身. 一起身煮麵食.飲果汁. then去玩thundaraft (快艇)..
我同ada坐第2行. 之後我地係咁嗌同笑都痴左線..d浪好大好正.d海水成日飛濺入黎.
到要換位果陣,,我feel到我係腳軟囉.
回程果陣仲近距離比whale噴水. 佢同我地去距離真係5米都冇.. 近到丫.
不過好彩佢冇整到我地反艇.諗諗下其實都幾危險.
之後去beach玩. 佢地玩volleyball..













